Logotyp: Karlstad Racing
Bild: Karlstad Racing

Agranlund - BMW M535 Turbo

Vad händer med ditt fordon? Lägg upp bilder, nyheter och info m.m.

Moderator: RallyAnders

Re: Agranlund - BMW M535 Turbo

Inläggav Agranlund fre 05 apr 2013, 22:36

Sen måste ni kolla in No Coast Racing hemsida Som Bruze har gjort iordning!!
http://www.nocoastracing.se

och min Promo video som även den är filmad å klippt av Bruze=)
Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Inläggav cocos sön 07 apr 2013, 17:45

Skön video, mer sånt :D :bs:
cocos
Cruisare

Användarvisningsbild

Inläggav Agranlund tor 25 apr 2013, 21:54

Nu var det bra längesen igen! har ÄNTLIGEN fått bilen mappad!!!!

Bild

Körde upp bilen från karlstad till avesta i söndags så skulle Ärtan på ppf skulle mappa den så fort han fick tid och det fick han på tisdag redan! när han ringde å sa att nu kör ja din bil.. så ja visste ja inte vart ja skulle ta vägen så nervös va ja!! haha men allt gick jätte bra, han ringde mig å sa att nu har du 850nm mer ska vi nog inte ta för din låda låter väldigt illa! rasar den så rasar den sa ja.. men hur mycket hästar blev det då sa ja? ( trodde inte det skulle bli mer än 600whp) jora, 670 har du nu, men du lär ju ha iaf 685 sa han... kör på du! haha sagt å gjort så blev det så, sen rasade lådan!!!! hahahah jaja..=)

Hämtade hem bilen igår å idag sitter det en ny låda på plats!=) imorgon blir det hjulinställning å koppla lite mätare sen drar ja till Eskilstuna på lördag å kör för första gången iår!!! FATTA OM JAG ÄR GLAD ATT BILEN ÄR IGÅNG!!!!!!!!!!!! sjukt underbart!=)

Dåligt med bilder blev det men bjuder iaf på en bild till! Byggde nytt 3,5" system innan ja for upp å det fick sig en mycket mysig färg strax innan ljuddämparen =)

Bild

Så har ni vägarna förbi Eskilstuna å gröndal motorstadio på lördag så får ni se till att komma å säga hej!

Tjohoo!!
Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Re: Agranlund - BMW M535 Turbo FILM!!!

Inläggav Agranlund tis 30 apr 2013, 16:39

film från provkörningen på gröndal i helgen! Bruze är med å filmar i vanlig ordning!!=)

Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Inläggav Henk ons 01 maj 2013, 09:54

Nice :bs:
// Henrik

Garaget
Henk
Tokig

Medlemskylt

Inläggav AEracing ons 01 maj 2013, 13:11

Fy f*n va det såg roligt ut!

Riktigt trevliga siffror. Snyggt jobbat!
AEracing
Streetracer

Medlemskylt

Inläggav Agranlund fre 03 maj 2013, 23:45

Tack ska ni ha!!=)
Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Inläggav JerdaN mån 06 maj 2013, 19:53

Grymma siffror i en redan fantastisk bil, stort grattis till dem..! 8) Hoppas allt håller säsongen ut och att det blir en ännu bättre placering i år! :) :bocka:

En stor eloge till Bruze för filmen dessutom, helt outstanding i vanlig ordning! :bs:
Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
//Daniel

BMW 335i M-sport -07
JerdaN
EBay is my homeboy

Användarvisningsbild
Medlemskylt

Inläggav Agranlund tis 14 maj 2013, 09:00

Tack tack!!! :)

Inte länge kvar till första tävlingen nu!! Ska bli så grymt kul!! Några vet ja kommer härifrån å kollar men det kanske är fler? :)

Sen kan ja berätta att ja fick ett uppslag i Nya Wermlands Tidningen i helgen oxå! Vilket oxå var väldigt kul!! Delar en länk ifall ni vill läsa om mig!:D

http://nwt.se/sport/motorsport/article1 ... ce=refresh
Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Inläggav Grävling ons 15 maj 2013, 21:50

du får bjuda dom på en åktur ochså granlund. ingen dålig artikel det där inte.
snacka om att fräsa styggt i kameran. hehehhehe
Grävling
Volvo mannen

Användarvisningsbild

Inläggav Saxxa sön 19 maj 2013, 18:39

Vad hände i utslagningen? Var det nåt som gick sönder? Gick ju grymt fint på träningen och den goa kvalrepan!
Saxxa
Cruisare

Inläggav Agranlund mån 20 maj 2013, 12:01

Race rapport från första Deltävlingen i i drifting SM på Gelleråsen i karlskoga!

På förarmötet sa bedömmarna att banan skulle vara riktigt svår jusst för att visa att det är på allvar nu, och jaa det var inte lätt alls... hade svårt att få någon bra rytm i körningen på träningen. körde på 4:an å mot de 2 sista clip pointen så skickade ja i 5:an, vilket gjorde att det gick så sjuuukt snabbt!!! :twisted: å grymt mycket rök blev dett!! :lol: heheh=)

Strax innan första kvalet så skickade jag ivad några gubbar i Teamet för att kränga däck så det skulle finnas nog ifall man skulle gå långt i stegen. Då fick dom se att vår däcktrycks mätare visade 1 kg fel. stog på våran mätare att ja hade 1,8kg i däcken men det visade sig att det var 2,8 så då släppte vi ur tills det var 2.0kh i däcken......
Så ut på första kvalet å in i andra kurvan så hade ja så sjukt mycket fäste så det fanns ingen möjlighet att ja skulle hinna lägga över sladden in i andra kurvan så då fick ja smaka lite på sandfållan.. jaja inte hela världen då vi kör 2 kval men bara ett räknas, så in i depån å fylla i mer luft i däcken å ut på andra kvalet!!
Där ja fick till en super repa och fick högst poäng å kvalade in som etta in i top 16 stegen!!!!

Där ja skulle möta limmet i hans 1M. ja körde ut som ledarbil i det heatet men kom till första kurvan å där lossnade nippeln i insuget till mappsensorn så bilen blev okörbar... :( :( :( var så sjukt taggad att få köra twin så det fanns inte men det är väl sånt som händer tyvärr. så bara bita ihop å å komma igen ännu hårdare till nästa tävling!! :twisted:

Bild

Bild

Bild

Å så en liten film från andra kvalrepan :D
http://vimeo.com/66495012

//A
Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Inläggav anderzohn mån 20 maj 2013, 15:49

ja va där å titta och jag tycker du körde helt underbart..helt klart bäst på banan enligt mig :bs:
http://www.garaget.org/anderzohn
sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
0705482487
anderzohn
Vansinnig

Användarvisningsbild

Inläggav Agranlund mån 20 maj 2013, 16:29

anderzohn skrev:ja va där å titta och jag tycker du körde helt underbart..helt klart bäst på banan enligt mig :bs:

Tack!! :bs:
Agranlund
Rödljusracer

MedlemskyltInfr Race

Återgå till Projekt