fuling där. det vore grymt det per.

Moderatorer: Karlie, RallyAnders, EsarR
PRYL skrev:Jag har för mig att det inte gäller alla höjder, däremot så får jag heller inte pumpa bälgarna fulla så det inte går att köra bilen utan att studsa fram. Det blir nog att sikta på halvfulla bälgar för full svängradie.
Jag spånar även på att ha nivåsensorer vid varje hjul som jag kan ha kopplat till en "besiktningsknapp" som höjer bilen till rätt nivå.
PRYL skrev:Dags att lyfta tråden lite. Jag hämtade lite saker på posten idag. Riktigt sköna Carerra-dämpare till bakaxeln och en ny sidoruta till RX-7:an var dagens skörd. Nu återstår lite planering innan dämparna hamnar på bilen.
Henk skrev:PRYL skrev:Dags att lyfta tråden lite. Jag hämtade lite saker på posten idag. Riktigt sköna Carerra-dämpare till bakaxeln och en ny sidoruta till RX-7:an var dagens skörd. Nu återstår lite planering innan dämparna hamnar på bilen.
Aha, var det därför du såg ut som en glad 5åring på julafton när du stod i kön på ICA![]()
Ser bra ut Per.
Synd att man inte ser så mycket av dom fina dämparna sen när dom är monterade.
Henk skrev:Hur går de för dig Per, va länge sedan man såg en uppdatering nu![]()
Eller går all energi till att jaga katter ?
PRYL skrev:Det blev ett snabbpass i garaget idag. Jag plockade bort tanken, kompressorn och solenoiderna till luftfjädringen, de delarna kommer att hamna i flaket istället då det planeras för andra saker under flaket
David skrev:PRYL skrev:Det blev ett snabbpass i garaget idag. Jag plockade bort tanken, kompressorn och solenoiderna till luftfjädringen, de delarna kommer att hamna i flaket istället då det planeras för andra saker under flaket
Tycker att du skall placera ett spa-bad i flaket så kan du låta kompressor/tank driva luften i det också!![]()
OT: är färdig med skrivaren sen länge, måste bara få ur den berömda tummen och återlämna den...
PRYL skrev:...och konstaterade att inte den heller passar, vad tänkte Mazda på egentligen?

Användare som besöker denna kategori: och 1 gäst